PDF کتاب بازرگانی بین الملل پیام نور نویسنده میرزا حسن حسینی ویژه رشته ارشد مدیریت
PDF کتاب بازرگانی بین الملل
نویسنده : میرزا حسن حسینی،جمشید سالار
انتشارات پیام نور
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، موفقیت شغلی، موفقیت در کسب و کار، راهنمای
تعداد صفحه 347
ویژه کارشناسی ارشد مدیریت
بازرگانی بین الملل در طی سه دهۀ اخیر رشد زیادی داشته است. در گذشته، کشورها به صورت مستقل عمل می کردند. آن ها قوانین و مقرراتی را تنظیم می کردند که مانع انجام بازرگانی بین الملل می شد. اما در دنیای امروز، موانع بازرگانی بین الملل در حال از بین رفتن هستند. پیشرفت های فناوری های اطلاعات و ارتباطات باعث ایجاد دهکدۀ جهانی شده اند و فاصله های فیزیکی بین کشورها را از بین برده اند. فرهنگ کشورهای مختلف به یکدیگر نزدیک و اقتصادها یکپارچه می شوند. این عوامل، باعث رشد بازرگانی بین الملل شده است. بنابراین آشنایی با مبانی، مفاهیم و الگوهای بازرگانی بین الملل برای دانشجویات و فعالان این حوزه، بسیار ضروری است. این کتاب در هشت فصل تنظیم شده است.
فهرست مطالب:
فصل 1: مبانی بازرگانی بین الملل و جهانی شدن
فصل 2: نظریه های بازرگانی بین الملل
فصل 3: استراتژی های بازرگانی بین الملل
فصل 4: اخلاق در بازرگانی بین الملل
فصل 5: نقش دولت ها در بازرگانی بین الملل
فصل 6: یکپارچگی اقتصادی در بازرگانی بین الملل
فصل 7: سیستم پولی بین المللی
فصل 8: مدیریت تولید در بازرگانی بین الملل
تعداد مشاهده: 119 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 347
حجم فایل:5,203 کیلوبایت