دانلود فایل بررسی تغییر برند : چرا و چگونه ؟
امروزه بسیاری از سازمان ها بر این باورند که یکی از با ارزش ترین دارایی هایشان برندهای محصولات و خدمات آن هاست. برندها می توانند ارزش و قدرتی در بازار ورای آنچه که به وسیله ی ویژگی های ذاتی محصول ایجاد می شود را فراهم نمایند. یک برند قوی می تواند ارزش ویژه برند بیشتری داشته باشد که مزایای متعددی مانند حاشیه سود بالاتر، فرصت های تعمیم برند، اثربخشی ارتباطات قوی تر، ترجیح و قصد خرید بیشتر و تمایل مصرف کننده به پرداخت قیمت های بالاتر را به همراه خواه داشت.
تعداد مشاهده: 4836 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 10
حجم فایل:397 کیلوبایت