دانلود فایل بررسی تطبیقی رابطه ی میان اختیارات مدیران و تمایل آن ها به بازاریابی
به منظور افزایش بهره وری در سازمان ها بویژه در سازمان های اجتماعی لازم است که بازاریابی به عنوان یک فرهنگ سازمانی در تمام سطوح به صورت هماهنگ و مشتری محور و با در نظر گرفتن مزایا و عوامل رقابتی اجرایی شود. یکی از ملزومات تحقق این امر برخورداری مدیران از میزان اختیار کافی است.
برای دریافت و مطالعه کل مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید.
تعداد مشاهده: 4384 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 10
حجم فایل:548 کیلوبایت