دانلود فایل نقش بازاریابی مستقیم بر رضایت مشتریان در شرکت های بیمه
با وجود همه فرصت های سودآوری در بازاریابی، دنیای رسانه موجب افزایش فشارهای رقابتی شده اند که شرکت های کوچک و بزرگ در سراسر دنیا و در همه لحظه ا خود را در میان مبارزه نشان می دهند. بنابرای مدیریت در رابطه صمیمی با مشتریان و بلند مدت باعث شده است که در زمینه موجو در داده های مشتریان می توانند محصولاتی باب طبع هر گروه از مشتریان را تولید و عرضه کنند و با استفاده از بازاریابی تک به تک از رسانه ها به شیوه اثربخش تر استفاده نمایند. هدف نهایی عبارت است از بستن قراردادهای سودآورتر و محکم تر با مشتریان مورد هدف.
تعداد مشاهده: 4684 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 25
حجم فایل:743 کیلوبایت