دانلود فایل بررسی تأثیر متقابل عامل اعتماد مدیریت زنجیره تأمین و مدیریت ارتباط با مشتری
مدیریت زنجیره تأمین یکی از ارکان اساسی در هر زنجیره تامین می باشد و نقشی بسیار حیاتی در بقا و تداوم فعالیت موفق زنجیره تامین در بازار رقابت جهانی دارد. در راستای عملکرد موفق SCM متغیرهای بسیاری ایفای نقش می کنند اما عنصری که مهمترین نقش را در تجارت امروزی دارد شناسایی نیازها و خواسته های مشتریان توسط سیستم مدیریت ارتباط با مشتری (SRM) است.
تعداد مشاهده: 4523 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 20
حجم فایل:1,191 کیلوبایت