دانلود فایل رویکرد های نوین بازاریابی و تاثیر آن در ایجاد مزیت های رقابتی برای سازمان
فناوری اطلاعات با تسهیل برقراری ارتباط با مشتریان و افزایش سرعت و اثربخشی آن، زمینه بهبود عملکرد و نوآوری در ارائه خدمات را فراهم می سازد. شناسایی نیازهای مشتریان، بهره گیری از بازاریابی و سنجش علمی بازار از موارد ضروری برای کسب موفقیت در بازارهای رقابتی است. همچنین شناخت رویکرد های نوین بازاریابی یکی از مهم ترین مسائلی است که در زمینه تجارت مطرح می شود؛ این رویکرد ها فرصتی را برای شرکت ها فراهم می آورند که با استفاده از راههای ارتباطی متنوع تر به تشخیص فرصت های پدیدار شده در بازار پرداخته تا برتری خود را نسبت به رقبا افزایش دهند.
برای دریافت فایل کل مقاله مراحل خرید را تکمیل نمایید.
تعداد مشاهده: 5025 مشاهده
فرمت فایل دانلودی:.pdf
فرمت فایل اصلی: PDF
تعداد صفحات: 13
حجم فایل:578 کیلوبایت